lørdag den 1. november 2008

lort.

Nu er det besluttet at de gamle og min lillebror tager til Indien i oktober en måned næste år. Uden mig.
Det havde jeg godt nok ikke regnet med.
dvs.. de er ikke hjemme på min fødselsdag.
Nu havde jeg lige vænnet mig til tanken om at vi skulle afsted i år, og var faktisk begyndt at få mod på at tage sted. Jeg sad og så billeder fra vores forrige tur, så sent som da Louise var taget hjem.
Jeg begyndte og græde, og så begyndte min far at slå ned i bordet og råbe af mig, og min mor bandede og sagde at "DET VAR MIN SKYLD AT VI IKKE TOG AFSTED I ÅR" og at hun var "TRÆT AF AT JEG DOMINEREDE" og at de alligevel ikke ville se på mit sure fjæs.
Jeg kan bare slet ikke finde ud af hvorfor det hele bare går galt lige nu.
Jeg havde det godt i fredas, og også imens Louise var her. Men nu bliver min lørdag bare noget lort.
Min mor sagde at jeg ikke skulle sidde og TUDE i stuen, og at jeg godt kunne gå op på mit værelse.
Så sagde jeg at jeg følte mig helt vildt uvelkommen, og så sagde min mor at "jeg også var uvelkommen på denne tur". DET ER FUCKING 4-5 UGER!
Og der har jeg kun gået på efterskolen i 2 måneder..og hvad så med blive-weekender..

Jeg kan godt vænne mig til tanken med tiden, og der er trods alt et år til, og jeg kan nå at udvikle mig psykisk. Jeg tror måske bare aldrig jeg kommer ud og rejse med min familie igen.
Og de er bare så trætte af mig. Men jeg er sgu også provokerende, og vildt dominerende. De burde bare støtte mig i, undskyld min selvviskhed, denne svære tid.

3 kommentarer:

Nightsky sagde ...

Hvordan kan de tage din lillebror med uden dig? o.o
Jeg ville også føle mig vildt uvelkommen, hvis min mor, eller far bare besluttede at rejse 4-5 uger til udlandet, kun med min lillebror.

Jeg synes ikke, de kan være det bekendt, og så endda fortælle dig, at du skal gå ind på dit værelse at græde.

Ja, jeg ved godt, jeg ikke rigtigt er inde i sagerne, men jeg synes ikke de kan være det bekendt ._. *ae*

Jeg håber alt bliver bedre *kram* <3

LooneyLolita sagde ...

*at følge det samme som dig*
Har osse haft en lorte lørdag, og det var osse begrund af mine forældre...

Jeg forstår dig 100 % !
Men hold da op! DET KAN DE DA IKKE VÆRE BEKENDT! at rejse i så lang tid! og uden dig!


*krammer*
Jeg håber seriøst at alt sammen kommer til at gå godt igen!
Vil gerne se HAPPY ANNA IGEN :'3 <3

Line sagde ...

Det ER pisse uretfærdigt... Som jeg sagde over msn, lyder det meget som mine forældre også .-. Men det er klart at man ryger i totterne på hinanden en gang imellem, når man jo er familie og bor i det samme hus! det ville bare have været dejligt uden alle skænderierne ;_; men jeg håber at du er ok nu, søde *kram*