tirsdag den 21. oktober 2008

♥Yeeeees♥

I love my new camera!♥♥♥♥


DØ FAR DØ!!! (fra i søndags)

I miss you guys! (skal nok scanne+klippe+huske)

HAHAHA! LOL! Jeg elsker din stil skat!

JEG HØRER MÆRKELIGT MUSIK, OG ER SÅ SÆRLIGT GLAD IDAG! det er helt fantastisk næsten!!<3

Please...giv mig den her! I want it so badly...men den er bare for dyr.
Jean paul = ♥

Idag var vi på besøg på en politi-station 8D Wtf, det var faktsik meget sjovt!
Hahah, der er så mange forvirrede mennesker der ringer 112.

Camilla, mig, Sandi og Karoline! Ja, vi er sgu flotte!

ELSK PÅ MINE SKO ELLER DU DØØØØR! ♥♥♥♥

*laller væk for at være mere glad*

4 kommentarer:

Nightsky sagde ...

JEG ELSKER DINE SKO X3 <3
Ej, jeg elsker når folk er hyper og glade og dejlige ^w^ Det er skønt!

Zarsu sagde ...

Dejlige billeder~ Jeg savner dig ;A;
Og dine sko er hardcore 8D

ryu sagde ...

enig.. jean poul = <3
dine sko er herre snizzle! xD og sikke nogen dejlige billeder D: <3 jeg elsker stadig dit hår, det er herre awesome <3

AxeL sagde ...

*smider "elsk" på dine skoer og undgår med nød at næppe at blive KILLED!* XDDDD

<3