tirsdag den 28. oktober 2008

Tirsdag, og gråt.

Weekenden har været super nizzle! SANX!
Fredag tog Emil og jeg toget til det mørke jylland, og hjem til Astrid.
Vi så mærkelige koreanske film, og sov i sofaen <3
Lørdag var vi lidt nede i byen, og så lavede vi Sushi i flere timer! Og Banankage!

Ser det godt ud, eller ser det bare godt ud?
Søndag skulle vi desværre hjem D: G'bye!



Det er tirsdag. Jeg så en regnbue i bussen sammen med Line.
Da jeg stod ved mit hus, var den helt væk!
Jeg har lige sendt en brokke-mail, og håber at den bliver modtaget godt.
Tirsdag, tirsdag, tirsdag.. du kalder sgu på pandekager, tid med mor og kakao med flødeskum.
Jeg tror jeg vil sove lidt ;w;

5 kommentarer:

Nightsky sagde ...

jeres sushi ser lækker ud : D

Jeg må altså prøve at smage engang D:

AxeL sagde ...

AW det så rigtig sjovt ud >W<
Og den sushi er da bare for lækker *savle på jer*

ApfelAstrid sagde ...

Mm, billedet med babykagen, man var bare så meget forberedt på at det blev taget 8D
Men jeg savner jeg så meget og føler mig helt ensom! Så I må snart komme tilbage <3

Og jeg savner sushien ;A; Vi har kun fået kedeligt mad siden I tog hjem.. øv

Zarsu sagde ...

Omg, nu har jeg sygt meget lyst til sushi <33

Line sagde ...

*joiner alle sushi-savle kommentarerne* That makes me very hungry ;A; Heldigvis kom min mor her forleden og sagde, at det snart var tid til, at jeg blev lidt forkælet med en gang god sushi, så glæder mig til søndags aftensmad <3 Det ser virkelig hyggeligt ud! *kram*