søndag den 19. oktober 2008

Little 15


Nu sidder jeg her, og har fødselsdag, men føler det egentlig ikke rigtig helt nede i tæerne.. men sådan er det bare. Det kan jo ikke blive ved med at være skidehamrende sjovt :3
Folk har været søde nok til at ønske tillykke, og jeg har fået mange lækre gaver! (blandt andet penge, Canon Ixus kamera og et krøllejern)
Jeg tror....at jeg savner Sascha, Astrid og Louise som tog hjem igår (eller..Louise tog hjem i fredags)
Jeg ryttede op ude i skurvognen efter os (hvor vi har været den sidste uge), og da jeg smed fake-ostepops'ene ud og hev betrækket af dynerne var der bare så sørgeligt tomt, at jeg blev nødt til at sætte mig ned...og tænke lidt, selvom jeg har fødselsdag og egentlig ikke rigtig skulle klage over noget.

Jeg har besluttet at jeg vil tidligt i seng, efter jeg har øvet lidt para para. Tror det ville være sundt for mig, eftersom der er skole på mandag. Gud hvor jeg egentlig ikke rigtig magter det. Har savnet min klasse, men i forhold til denne her dejlige ferie bliver det ikke særlig...nizzle!
Men men men, jeg glæder mig nu til på fredag hvor jeg tager med Emil hjem til Astrid! Det bliver hyggeligt!

Well well, denne her uge har været super god *A*

Sascha kom, som tidligere nævnt, i mandags, og i Onsdags ankom Astrid og Louise også!
Så spiste vi kage, og blev fede og jeg fik gaver ;A; Af Astrid fik jeg en smuk trøje, og af Louise og Sascha nogle smykker og en kjole som jeg elsker! Allan havde også sendt mig gaver med posten. Uuuuh, en Alice in Wonderland bog, og en Code Geass manga. Han er så sød <3>


Fredag var der Danish Lolita meetup, og det var bare pisse nizzle!!!!! Et af de bedste meetups vi har holdt længe!!

Pixel gruppebillede <333 Tak for lån Sascha!

6 kommentarer:

Nightsky sagde ...

Jeg kender godt det med, at fødselsdage ikke føles, som de har gjort D: De var meget sjovere, da man var yngre ^w^ *kram*

Jeg gider heller ikke i skole T__T; Ferien var bare så... dejlig, og jeg orker virkelig ikke at skulle lave lektier igen ;___;

Det lyder som nogle vildt seje gaver : D <3
Endnu engang stooooort tillykke!

Zarsu sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Zarsu sagde ...

TILLYKKE ANNA!!
You help her forget the world outside. You're not part of it yet. And if you could drive you could drive her away. To a happier place, to a happier day. That exists in your mind and in your smile. She could escape there, just for a while. Little fifteen

Jeg mangler osse dig ._. Det er underligt at være tilbage i Jydeland, og når jeg lukker øjnene er jeg stadig i DIN MORS HUS+din skurvogn.
Tak for en dejligdejligdejlig uge og vi ses i Biv..til J-Popcon <3

AxeL sagde ...

WTF nizzle? XDDDDDDd LOL elsker det udtryk!!
OG... aw... kender godt den der tomme følelse når alle er taget hjem ._. jeg kunne stadig lugte at jeg havde haft besøg dagen efter >< BUHUWAAH!!
NÅ men det lyder som om du fik nogle gode gaver ^_^ det var godt!!
YAYS!!<3<3~<3<3 *chu* GLÆDER MIG til at se min AnnaNe til J-popcon om små 3 uger :3

Line sagde ...

.........hvad med mit brev? ;_; Ej! Det lyder som om, at du bare har haft en perfekt efterårsferie! Og det var sødt af Allan at sende dig fødselsdagsbrev + gaver *A* Og jeg kender godt det der med at føle sig lidt depri efter man har haft det pisse rart D: *kram* Men er det ikke dejligt at tænke på, at du kommer til at se hende igen her på fredag så? <3

OG ÅRH!!! Tabaimo animationen ;__; Haha, var så ked af, at jeg ikke havde fået den set på Louisiana! Guess what? Da jeg så beklager mig til Anna (Bun) over, at vi ikke så den, siger hun "Hvad? Jeg så den da!" WTF D: Det gjorde mig bare endnu mere ærgelig XD; Tak fordi du smed et link, søde *kys*

Og (igen igen), tillykke med fødselsdagen igår! <3

ApfelAstrid sagde ...

Nu er der kun ét år til du er 16 og må købe spruttelut 8D
Ej, tillykke min dejlige BanBan <3

Skolen er noget bæ, jeg gider heller ikk rigtig mere efter bare én dag D:

VI SES OM KUN 4 DAGE ;A;!!!!!1